Insolvence FTI Touristik: Spuštění nového portálu pro spotřebitele - Online mediator

Insolvence FTI Touristik: Spuštění nového portálu pro spotřebitele

7. 11. 2024

Zakoupili jste zájezd u cestovní kanceláře FTI Touristik, která letos vyhlásila insolvenci a stále vás nikdo nekontaktoval? Nyní máte novou možnost, jak získat zpět své peníze!

Pro klienty FTI Touristik a její dceřiné společnosti BigXtra, kteří zatím nebyli kontaktováni, byl 5. listopadu 2024 spuštěn speciální otevřený portál pro registraci do procesu vrácení peněz.

Jak postupovat?

  1. Registrace na portálu
    Navštivte registrační portál DRSF na registrierung.drsf.reise a zadejte své údaje, včetně transakčního čísla (u FTI) nebo rezervačního čísla (u BigXtra) a potřebných osobních údajů. Po registraci obdržíte potvrzení e-mailem.
  2. Přijetí PIN kódu
    Po registraci vám přijde poštou dopis s PIN kódem, který pak použijete na dalším portálu k podání žádosti o refundaci.
  3. Ověření nároku
    DRSF ověří váš nárok na vrácení peněz a v případě kladného výsledku vás zahrne do procesu proplacení.

DRSF také v blízké době plánuje zpřístupnění podání žádostí i poštovní cestou. Tato opatření by měla zpřístupnit refundaci co nejširšímu počtu klientů dotčených insolvencí FTI.

Máte-li jakékoliv otázky, doporučujeme pravidelně sledovat oficiální stránky DRSF pro nejnovější informace o postupu.

Další články