Insolvence FTI Touristik: Spuštění nového portálu pro spotřebitele
Zakoupili jste zájezd u cestovní kanceláře FTI Touristik, která letos vyhlásila insolvenci a stále vás nikdo nekontaktoval? Nyní máte novou možnost, jak získat zpět své peníze!
Pro klienty FTI Touristik a její dceřiné společnosti BigXtra, kteří zatím nebyli kontaktováni, byl 5. listopadu 2024 spuštěn speciální otevřený portál pro registraci do procesu vrácení peněz.
Jak postupovat?
- Registrace na portálu
Navštivte registrační portál DRSF na registrierung.drsf.reise a zadejte své údaje, včetně transakčního čísla (u FTI) nebo rezervačního čísla (u BigXtra) a potřebných osobních údajů. Po registraci obdržíte potvrzení e-mailem. - Přijetí PIN kódu
Po registraci vám přijde poštou dopis s PIN kódem, který pak použijete na dalším portálu k podání žádosti o refundaci. - Ověření nároku
DRSF ověří váš nárok na vrácení peněz a v případě kladného výsledku vás zahrne do procesu proplacení.
DRSF také v blízké době plánuje zpřístupnění podání žádostí i poštovní cestou. Tato opatření by měla zpřístupnit refundaci co nejširšímu počtu klientů dotčených insolvencí FTI.
Máte-li jakékoliv otázky, doporučujeme pravidelně sledovat oficiální stránky DRSF pro nejnovější informace o postupu.